akiket

2009. augusztus 12., szerda

De szeretnék az erdőben fa lenni

De szeretnék az erdőben fa lenni,
Ott is csak a tőgyfa nevet viselni.
Mer a tőgyfa kék lánggal ég s füst nélkül,
Az én szívem soha sincs bánat nélkül.

De szeretnék az erdőben fa lenni,
Hogyha engem meggyújtana valaki,
Felégetném ezt a cudar világot
Ne szeresse senki az én babámot.

De szeretném a szívemet kivenni
Virág helyett az asztalra letenni
Hogyha látnád hervadását szívemnek
Akkor tudnád régi babám: szeretlek

Jaj de bajos ketten egyet szeretni
Tövis közül gyöngyvirágot kiszedni
Én már tudom mer én régen próbálom
Még az ellenségemnek se kívánom

De szeretnék az égen csillag lenni
Ott is csak a hajnalcsillaggal járni,
Éjfél körül megkerülném az eget,
Hogy tudjam meg, hogy a babám kit szeret

De szeretnék a templomban ott lenni
Mikor a pap a babámat eskíti.
Meghallgatnám, hogy tagad ki szívéből,
Régi babám, hogy nem félsz az Istentől?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése