akiket

2009. augusztus 11., kedd

A kalapom, a kalapom félig selyem

A kalapom a kalapom félig selyem
de én aztat félrecsapom úgy viselem
félrecsapom, úgy búsulok
úgy is tudom hogy meghalok

két fekete göndör szőrű lovam vagyon
még az éjjel mind a kettőt elmulatom
elmulatom nem sajnálom
szerettelek csak azt bánom

rég megmondtam kisangyalom csalfa ne légy
a lábadra magas sarkú cipőt ne végy
magas sarkú cipőt vettél
a világ csalfája lettél

szeretett a fene soha fene soha
csak meg voltam véled szokva
úgy meg voltam véled szokva
el se felejtelek soha

mikor mentem Visa felé, Visa felé,
pánkót sütnek a leányok arrafelé,
a pánkóból nem adtatok,
szakadjon meg a nyakatok.

feleségem palatkai, palatkai
hogy a hideg ott rázza ki, ott rázza ki,
nem adott pénzt pálinkára
sem a zacskóba dohányra

Tavaly ősszel meg akartam házasodni,
a faluban nem akartak leányt adni.
Mind azt mondták, hogy részeges vagyok,
rossz feleség tartó vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése